Onderdeel van Zwemland B.V. - Officieel Dolphin service point
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Ik gebruik mijn Ecoclear patroonfilter, maar het zwembadwater lijkt nog steeds troebel te zijn.

Heeft u een zwembadwatertest uitgevoerd? Neem een ​​monster van uw zwembadwater en breng het naar uw dichtstbijzijnde Elite-dealer voor een gedetailleerde analyse van de waterchemie.

Troebel zwembadwater kan verschillende oorzaken hebben. We raden aan het volgende te proberen:

Stap 1: Verwijder het filter en reinig het .

Stap 2: Controleer het filter op beschadigingen. Als het beschadigd of gescheurd is, verwijder en vervang dan het patroonfilter.

Stap 3: Onjuiste installatie van de filterbehuizing. Zorg ervoor dat de pompbuizen zijn aangesloten op de 'in'-positie en dat de chloorinrichting is ingesteld op de 'out'-positie van het filter.