Onderdeel van Zwemland B.V. - Officieel Dolphin service point
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Ik kan mijn Dolphin niet meer verbinden met de app.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de app niet opnieuw verbinding kan maken met je robot. Bekijk de volgende stappen voor probleemoplossing die het beste bij jouw situatie passen:

Mijn voeding/motorunit is vervangen en ik kan geen verbinding meer maken met de app.
Als een nieuwe of vervangende voeding de robot niet kan vinden, zijn er een paar stappen die kunnen helpen om het probleem op te lossen:

  1. Koppel de zwarte kabel los van het stopcontact.
  2. Koppel de blauwe kabel los van de voedingseenheid en wacht 30 seconden.
  3. Sluit daarna beide kabels opnieuw aan en laat de robot ongeveer 3 minuten in het zwembad werken.
  4. Zet de voedingseenheid uit en herhaal stappen 1-3. Je kunt deze stappen tot 5 keer herhalen.

Ik heb eerder verbinding gemaakt, maar kan nu geen verbinding meer maken.
Controleer of de netwernaam niet is gewijzigd en dat de telefoon is verbonden met hetzelfde netwerk dat de app wil gebruiken.

Reset de voeding en router door elk van hen los te koppelen van het stopcontact, wacht 30 seconden en sluit ze weer aan.

We raden aan om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Zorg ervoor dat je de pop-upmelding "Toestaan tijdens gebruik van de app" hebt geaccepteerd. Zorg ervoor dat alle vereiste operationele voorwaarden voor de app correct zijn ingeschakeld (locatiediensten, Bluetooth, 3G/4G of Wi-Fi met een signaalsterkte van minimaal 60%).

Controleer of je Wi-Fi-netwerk alleen is ingesteld op 2,4 GHz en niet op 5 GHz of dual-band.

Ik ben verbonden, maar het signaal valt steeds weg.
Het kan zijn dat het Wi-Fi-signaal in je zwembadgebied zwak is, wat verbindingsproblemen kan veroorzaken.

Om dit probleem op te lossen, raden we het volgende aan: